7.27.2012

Grătarul minune Barbecoock

Am văzut prima dată în Germania cum funcţionează un grătar cu afumătoare la televizor, pe Discovery şi automat mi-am dorit şi eu unul.Simţeam în cerul gurii gustul cărnii preparate pe îndelete la foc de lemn umed, cu mirodenii bogate, o carne fragedă, moale şi suculentă.Şi iată că prin bunăvoinţa celor de la campingline.ro dorinţa mea s-a transformat în realitate, ei mi-au trimis pentru testare un grătar Barbecoock.
Mi-a venit ambalat aproape anost, într-o cutie pătrată, uşoară de numai trei kilograme. Ce naiba de grătar poate să încapă într-o cutie de mărimea asta, m-am întrebat cu buza lăsată.Ei, şi iată ce mi-a ieşit din cutie, montând cu şurubelniţa şi cu prospectul ajutător alături:

Cum sunt neîncrezător de felul meu, am citit manualul de utilizare de trei ori şi după aceea l-am aruncat.Nu accept eu sfaturi când e vorba de grătar.

Aşa că m-am pus în funcţie şi am purces să prepar trei feluri de mâncare dintr-o dată, utilizând la maxim capacitatea grătarului şi chinuindu-l ca să ştiu din prima dacă o să devin prieten cu el, ori nu.Şi iată cum au mers lucrurile:

http://www.youtube.com/watch?v=Z4xvahlPPPk

Prietenii pe care i-am chemat la degustare, au fost nu doar încântaţi ci mai ales uimiţi. Au declarat cu mâna pe suflet că nici nu îşi imaginau că fripturile la grătar pot arăta aşa şi că gusturile îmbinate sunt gusturi pe care nu le-au mai încercat niciodată.

Aveau dreptate, am înfulecat fripturile cu ochii închişi de plăcere, iar ficatul papricat pe care l-am preparat simplu, ca la ţară a devenit fel de mâncare împărătesc.

Aşa că l-am trecut pe Barbecoock pe locul întâi în lista sculelor mele de bucătărie.

De atunci l-am mai chinuit de cel puţin zece ori ca să văd cât îl ţin baierile:

Mititei, vinete şi ardei copţi pentru salată, picioare de porc şi ciolane afumate, frigărui fine numai din legume, păpuşele de orez cu ciuperci învelite în foi de viţă şi trase la grătar, şaşlâk caucazian, ciupercuţe umplute cu brânză, ciorbă afumată de pipote cu orez, supă de roşii întregi, cârnăcior înveliţi în jambon, ruladă de pulpă umplută cu mititei şi ardei gras, pui întreg umplut cu ciuperci şi ouă de prepeliţă, iată numai câteva feluri de mâncare pe care mi le-a preparat Barbecoock şi care au făcut deliciile clienţilor care au venit să guste din produsele mele în ultimele săptămâni.

Şi ce am constat drept concluzii după exerciţiile acestea de grătăreală intensivă:

Consum foarte redus de cărbuni (jumătate de sac -1,5 kg.- pentru şase ore funcţionare la temperatură optimă, lucru foarte important pentru că în general cărbunii te ating la buzunar.

Foarte bine funcţionează grătarul cu lemne de esenţă tare, cu un braţ de lemne (două kilograme) am avut temperatură optimă 3 ore.

Este foarte uşor şi poate fi mutat în timpul funcţionării de acolo până acolo, fără primejdia de a te are, opări, lovi, şi fără să denaturezi produsele gătit.

Se curăţă admirabil de uşor cu o folie de aluminiu mototolită şi făcută ghemotoc, iar vopseaua este de bună calitate, nu se scorojeşte şi nu rugineşte.

Este uşor de transportat în maşină demontat, piesele intră una într-alta şi nu ocupă mult spaţiu.

Preţul este unul bun, la aceşti bani am găsit în Praktiker sau Selgros numai oribilităţi.

Gustul alimentelor preparate prin frigere cu afumare este unul deosebit iar aspectul produsului finit este electrizant. Nu apar arsuri, înegriri ori urme caramelizate de la barele grătarului.

De aceea recomand acest grătar tuturor iubitorilor de bunătăţuri cu sufletul deschis şi fără ezitare.

A fost o experienţă unică iar la vârsta mea să înveţi lucruri noi e ceva:

GĂSIŢI DETALII DESPRE BARBECOOCK, PRECUM ŞI DESPRE ALTE PRODUSE DE CALITATE LA ADRESA:

http://www.campingline.ro/

iar prezentarea amănunţită la adresa:

http://www.campingline.ro/products/139-afumatoare-barbecook.aspx

Pentru comenzi şi detalii vă ofer adresa de E-mail a distribuitorului:

bogdan@campingline.ro

Pentru sfaturi, reţete schimb de experienţă mă puteţi contacta la adresa de E-mail:

uica.mihai@gmail.com

pe blogul meu,

www.uicamihai.blogspot.com

ori pe Facebook.

Distracţie plăcută cu Barbecoock !!!

3 comentarii:

Ghiocel07 spunea...

A venit mirosul pana la mine. Sa ai pofta, arata minunat.

Anonim spunea...

Nea Mihaie dumnea-ta ai dat cele mai bune explicatii. Pe campingline.ro nu prea sunt detalii. Stiti cine sau ce firma produce acest afumator?
Multi ani si Doamne ajuta!

Cristian spunea...

Pe site campingline.ro spune ca este afumatoare din ce am citit pe blogul dvs. aflu ca este si gratar. Mai multe detalii imi puteti da? si cum procedam?