2.05.2016

DROB DE MIEL

Au ieșit pe tarabe primii miei, cu carnea fragedă ca mugurul, iar pofticiosul din mine și-a făcut planuri de târguială, că mâine poimâine începe postul și ne punem pofta în cui.
Dar prețul net per kilogramul de trufanda mi-a pus pofta în cui necondiționat și fără regulile stricte ale postului. Douășcinci de lei pe kilogram e pre mult, așa că am plecat cu apă în gură și amărăciune în suflet de la piață. Ori aștept să scadă prețul, ori mă duc noaptea de nebun și fur unul dintr-o turmă, că sunt pline dealurile și pusta de oi în ciopor. Să fiu lup măcar o dată.
Dar cum nici măcar în vis n-aș face așa ceva, iacă mă consolez cu vizionarea acestei emisiuni filmată acum vreo cinci ani, împreună cu prietenul meu Iliuță, un maistor și un gurmand asemănător mie.
Și dacă vă fac și vouă poftă involuntar, apăi obligat îmi cer iertare.

Niciun comentariu: